לוגו נטליס פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים למתחילים

פילאטיס מכשירים למתחילים

פילאטיס מכשירים למתחילים

מספר דברים שכדאי לדעת לפני האימון הראשון בפילאטיס מכשירים

החלטת להתאמן באימון פילאטיס מכשירים למתחילים , אבל לא ממש בטוחה למה לצפות? את לא לבד!
חושבת שאימון פילאטיס מכשירים הולך להיות אימון איטי וקל ? את צפויה להפתעה…

שיעורי פילאטיס מכשירים מתמקדים בניצול הגוף כולו לשיפור הכוח, הגמישות ואפילו היציבה.
רבות מהתנועות עשויות להיות קטנות ומבוצעות באיטיות, אך הן נעשות כדי למקד קבוצות שרירים ספציפיות,
שייתכן ולעולם לא תעבדו עליהם באימוני הכושר הרגילים.

אימוני פילאטיס מכשירים מוסיפים אלמנט אחר לגמרי, תוך שימוש במיטת הרפורמר אשר נועדה להוסיף
התנגדות ומינוף לתרגילים מסוימים. פילאטיס מכשירים נהדר למתחילים ומתאים לכל רמות הניסיון,
אבל חשוב לי  לעזור לכן  להבין מספר דברים לפני שנכנסים לשיעור הפילאטיס הראשון שלכם.

פילאטיס מכשירים שונה מפילאטיס מזרן

בעוד שהרבה מתנועות היסוד זהות בכל שיעורי הפילאטיס, באימון פילאטיס מכשירים, את לא תשכבי על מזרן על הקרקע.
התרגילים השונים מתבצעים על מיטת הפילאטיס בשמה המקצועי "רפורמר", שהינה מיטה המורכבת מעל מסילה שנעה קדימה ואחורה לאורך המסלול.

מיטת הפילאטיס מחוברת לקפיצים בעלי התנגדות משתנה , המספקים את המשקל והתנגדות לתרגילים השונים.
ההבדל הגדול ביותר בין פילאטיס מכשירים לפילאטיס מזרן הוא התוספת הזו של התנגדות לתרגילים
שהופכים את האימונים לאינטנסיביים יותר מפילאטיס מזרן.

קפיצים במיטת פילאטיס מכשירים

כל קפיץ מייצג כמות שונה של התנגדות, לרוב הרפורמים המסורתיים יש קפיצים צהובים, כחולים ואדומים וירוק אחד.
צהוב הוא בדרך כלל ההתנגדות הקלה ביותר, כחול הוא בינוני, אדום הוא כבד וירוק כבד מאוד.

בכל תרגיל ניתן לשנות את מתווה הקפיצים שיהפכו התרגילים למאתגרים יותר או פחות . אך אל תדאגי לגבי ההחלטה באיזו התנגדות להשתמש המדריכה שלך תגדיר את רמות ההתנגדות, לפעמים עם אפשרויות המבוססות על רמת הניסיון, אז כל עוד את פועלת על פי ההנחיות , את תרגישי מצויין.

ביגוד צמוד הוא הטוב ביותר לאימוני פילאטיס מכשירים

חשוב להקפיד על ביגוד צמוד כגון מכנסי טייץ וחולצות צמודות (או חולצות טי ומכנסיים קצרים).
באימון פילאטיס מכשירים תזיזי את הגוף שלך במגוון תנוחות שונות, וביגוד צמוד מאפשר למדריכה שלך להעריך את המערך שלך, מה מאפשר להפיק עבורך את המירב מאימון פילאטיס מכשירים.

השקיעו בגרביים וכפפות אחיזה

את מכירה את הגרביים האלה עם נקודות קטנות על כל הסוליות?
ובכן, הנקודות הללו הן למעשה אחיזות גומי קטנות והגרביים הללו נוצרו עבור שיעורים כמו פילאטיס מכשירים ,
פילאטיס מזרן ,יוגה,  ומחול ועוד.

הגרביים מספקות אחיזה ומונעת מהרגליים שלך להחליק על מיטת הפילאטיס … במיוחד ברגע שאת מתחילה להזיע.
ישנן גם כפפות זמינות עם אחיזות, תסמכו עליי גם הידיים שלכם – במיוחד באימוני פילאטיס מתחילים – יזיעו תוך זמן קצר.
גרביים וכפפות אחיזה מעניקות לך אחיזה טובה יותר, כך שאת יכולה להתמקד בהפעלת השרירים המתאימים
ולא להשקיע חלק מהזמן במציאת אחיזה לרגליים ולידיים  כדי שיישארו במקומם.

מה שמביא אותנו לנקודה הבאה…

פרקי הידיים שלך צפויות לעבוד לא פחות משאר הגוף שלך

פילאטיס מכשירים מפעיל לא מעט שרירים קטנים, הפחות מורגשים בגוף שלך ביום יום, כולל את  פרקי הידיים.
תרגילים רבים ייאלצו אותך לעבוד עם הידיים, לעתים קרובות מדי. לפרקי הידיים שלך יש שרירים בדיוק כמו כל חלק אחר בגוף שלך, "צריך עבודה וזמן לבנות כוח" אם הידיים שלך באמת מתחילות להתעייף, קחי הפסקה מהירה כדי לנער אותם ואז חזרי חזרה להמשך האימון.

עבודה בכל שרירי הגוף

אימוני פילאטיס מכשירים או רפורמר הם אימונים לכל שרירי הגוף, אז אל תתפלאי שהשיעור קשה יותר ממה שחשבתם שהוא יהיה בהתחלה. רוב הסיכויים שתפעילי שרירים רבים שאת לא משתמשת בהם לעתים קרובות. שרירי הליבה, שרירי הבטן, הגב התחתון והאגן יעבדו לאורך כל השיעור.

הקשיבי למדריכה שלך

חשוב להישמע להוראות המדריכה שתנחה אותך לביצוע הכי נכון ובטיחותי – על כך עלייך להיות קשובה.
המדריכה תקפיד על הדגשים הנכונים עבורך כדי שהאימון יהיה בעל תועלת רבה עבורך,
הקשבה למדריכה תעניק לך אינדיקציה טובה לגבי איפה גופך אמור להיות ביחס למיטה.
במידה ולא הבנת כהלכה תמיד המדריכה תשמח לעזור ודייק ולהדגים!

שתפי מאמר

0
    0
    הסל שלך
    רוקן סלחזרה לחנות

      סטודיו נטליס יצירת קשר

      את במרחק של קליק אחד מלשנות את חייך!

      דילוג לתוכן